کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت
برتریها: به گزارش برتریها، مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت اطلاع داد.
به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی- مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری-گفت: به منظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از آغاز مهر سالجاری بعد از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع رسانی لازم از راه پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر صورت می گیرد.
قره داغی اظهار داشت: در پنج ماه ابتدایی سال قبل ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در حالیکه در همین بازه زمانی امسال هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می شود.
بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی ضمن اشاره به این که بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، در ارتباط با دریافت هزینه بیشتر از تعرفه است، بیان نمود: مشترکان می توانند با رفتن به پرتال سازمان، از لیست و تعرفه خدمات دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت آگاه شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خویش را در سامانه https: //۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت