استوری تلگرام برای کاربران پولی به بازار آمد
برتریها: برتریها: خاصیت جدید استوری که تلگرام وعده داده بود، به بازار آمد اما فعلا برای کاربران سرویس اشتراکی این پیامرسان قابل دسترس است.
به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، ماه گذشته اعلام نموده بود این برنامه مسنجر به زودی خاصیت استوری را اضافه کرده و به کاربران امکان می دهد افرادی که می توانند استوری آنها را ببینند و همین طور مدت نمایش استوری را کنترل کنند. کاربران مختلفی در توییتر اعلام نمودند که این خاصیت جدید را مشاهده کرده اند.
استوری های تلگرام، شبیه خاصیت مشابه در مسنجر فیسبوک است و بصورت حباب های قابل گسترش در بالای فهرست مکالمه، نشان داده می شود. کاربران می توانند انتخاب کنند که استوری برای همه قابل مشاهده باشد و همزمان، گزینه های دیگری شامل امکان مشاهده فقط برای مخاطبین (به استثنای) و مخاطبین منتخب یا دوستان نزدیک را دارند.
همچنین می توان زیرنویس و لینک به استوری اضافه کرد و دیگران را تگ کرد. کاربران همین طور می توانند عکس ها و ویدئو های گرفته شده توسط دوربین های جلو و عقب را بطور همزمان، مانند پست های موجود در اپلیکیشن بی ریل (BeReal)، به اشتراک گذارند.
اگر کاربران مایل نباشند پست های مخاطب خاصی را ببینند، می توانند آنها را به فهرست مخفی بخش مخاطبان خود اضافه کنند. به علاوه، کاربران می توانند انتخاب کنند که استوری آنها بعد از چه مدتی، ناپدید شود. استوری تلگرام می تواند مانند خدمات دیگر، بعد از ۲۴ ساعت یا بعد از شش، ۱۲ یا ۴۸ ساعت ناپدید شود. همین طور می توان استوری ها را بصورت دائم در صفحه پروفایل خود نمایش داد و همزمان، تنظیمات حریم خصوصی را برای هر پست، انتخاب نمود.
همه می توانند استوری ها را مشاهده کرده و به آنها واکنش نشان دهند. با این وجود، برای ارسال استوری، کاربران باید مشترک سرویس "تلگرام پریمیوم" باشند. برای این منظور، کاربران باید تازه ترین نسخه تلگرام را داشته باشند و ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنند.
بر اساس گزارش پایگاه فناوری انگجت، سرویس اشتراکی تلگرام که سال قبل ارائه شد، امکاناتی مانند بارگذاری چهار گیگابایت داده، دانلود سریع تر، استیکرهای منحصر و تبدیل صدا به متن دارد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد استوری تلگرام برای کاربران پولی به بازار آمد