اسنپ چت پلاس سه میلیون مشترک جذب کرد
برتریها: به گزارش برتریها، شرکت آمریکایی اسنپ اعلام نمود سرویس اشتراکی اسنپ چت پلاس که در جهت متنوع سازی کسب و کارش عرضه نموده است، حالا سه میلیون مشترک دارد.
به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، اسنپ چت پلاس که سال قبل به قیمت ماهانه ۳ دلار و ۹۹ سنت راه اندازی گردید، بخش مهمی از تلاشهای شرکت اسنپ برای تقویت درآمد خود فراتر از تبلیغات دیجیتالی بوده که با کاهش هزینه بودجه بازاریابی از جانب برخی از برندها در بحبوحه نگرانیها نسبت به وضعیت اقتصادی، کاهش پیدا کرده است.
اسنپ این نقطه عطف را در مجمع شرکا در روز چهارشنبه اعلام نمود. این یک رویداد سالانه است که در جریان آن شرکت اسنپ، خصوصیات جدید برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا و تبلیغات کنندگان در این اپلیکیشن پیام رسانی تصویری را معرفی می کند.
شمار مشترکان اسنپ چت پلاس نشان داده است که این شرکت در زمانی که پلتفرمهای شبکه اجتماعی دیگر به دنبال دریافت پول از کاربران برای بعضی از خصوصیات هستند، شاهد موفقیت بوده است.
توییتر که متعلق به ایلان ماسک است، محصول اشتراکی به نام "توییتر بلو" را در دسامبر اصلاح و تغییراتی در آن صورت داد تا کاربران برای تیک احراز هویت پروفایل خود، پول پرداخت کند.
طبق برآورد تراویس براون، محقق مستقل، "توییتر بلو" تا یکشنبه هفته جاری، حدود ۵۳۹ هزار مشترک داشته است. سرویس اشتراکی اسنپ به کاربران اجازه می دهد دسترسی سریعتر به خصوصیت های جدید داشته باشند. اسنپ در فوریه ربات چت هوش مصنوعی مولدی به نام My AI را معرفی نمود که می تواند پاسخهای متنی به پرسش ها تولید نماید و این ابزار را ابتدا برای مشترکان اسنپ چت پلاس عرضه نمود.
این شرکت مستقر در سانتا مونیکای کالیفرنیا، همینطور سرگرم کار برای توسعه فناوری حقیقت افزوده خود است که می تواند دید دنیای واقعی را با تصاویر کامپیوتری شده، بهبود دهد.
بر اساس گزارش رویترز، اسنپ ماه گذشته یک واحد تجاری جهت کمک به شرکتهای دیگر برای ساخت تجربه حقیقت افزوده در اپلیکیشن ها و وب سایتهایشان راه اندازی نمود.
منبع: bartariha.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد اسنپ چت پلاس سه میلیون مشترک جذب کرد