پزشكیان:

برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است

برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است به گزارش برتریها، رییس جمهور بر اجرای کامل طرح پزشک خانواده در سطح کشور اصرار کرد و اظهار داشت: برنامه دولت این است که همه مردم تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.


به گزارش برتریها به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر مسعود پزشکیان در جلسه ای که بمنظور بررسی راهکارهای اجرای طرح پزشک خانواده برگزار گردید، بر تمهید مقدمات لازم برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده برای همه ایرانیان اصرار کرد.
این نشست بعدازظهر چهارشنبه - ۲۵ مهر - به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعان، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شد و راه حل ها و چگونگی اجرای کامل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و نحوه تامین و اختصاص بودجه این طرح در قالب شبکه سراسری بهداشت و درمان کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور در این نشست بر اجرای کامل طرح پزشک خانواده در سطح کشور اصرار کرد و اظهار داشت:

برنامه دولت این است که همه مردم تحت پوشش این طرح قرار گیرند.





پزشکیان شفاف سازی بودجه های مربوط به سیستم سلامت را ضروری توصیف و اشاره کرد: ما می خواهیم با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع کاری نماییم که حداقل همه افراد بازنشسته بصورت رایگان خدمات درمانی استاندارد دریافت نمایند.
در این جلسه، بعد از بحث و بررسی پیشنهادات مطرح شده، چارچوب هایی برای نحوه تامین بودجه این طرح تعیین و قرار شد در جلسات بعدی نحوه ی اجرای آن بررسی شود.



منبع:

1403/07/27
11:53:57
5.0 / ۵
6
تگهای خبر: خدمات , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است
نظر شما در مورد برنامه دولت اجرای کامل طرح پزشک خانواده است
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
برتریها bartariha
bartariha.ir - حقوق سایت برتریها محفوظ است

برتریها

معرفی برترینهای فناوری و وبسایتها