تبدیل آزمایشی پست های ویدیویی اینستاگرام به ریلز
برتریها: اینستاگرام سرگرم آزمایش تغییری است که پست های ویدیویی را به ریلز (Reels) تبدیل می کند.
به گزارش برتریها به نقل از ایسنا، بنظر می رسد شرکت مِتا (شرکت مادر اینستاگرام) به دنبال حمایت جدی از بخش ویدئو های کوتاه ریلز است. مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی، اسکرین شاتی را در توییتر ارسال کرد که اطلاعیه ای را درباره یک قابلیت آزمایشی در اینستاگرام نشان میدهد. در این آزمایش، همه پست های ویدیویی به عنوان ریلز در این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته خواهند شد.
در شرایطی که ویدئو های سبک تیک تاک، به سرعت به قالب محبوب در اینستاگرام و فیسبوک تبدیل گشته است، این اقدام تعجب برانگیز نیست. مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا در گزارش درآمدهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ اعلام نمود ریلز حالا قالب محتوایی برخودار از سریع ترین نرخ رشد است.
کریس کاکس، مدیر محصول مِتا، ریلز را یک نقطه روشن برای این شرکت دانسته و در یادداشت اخیری به کارمندان این شرکت درباره اوضاع دشوار پیش رو، به سبب کندی رشد هشدار داده است. یکی از پروژه هایی که مِتا می خواهد در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روی آن متمرکز شود، درآمدزایی هر چه سریعتر از ریلز است.
ظاهرا زمان سپری شده برای مشاهده ویدئو های کوتاه از سال گذشته، بیش از دو برابر بالا رفته و ۸۰ درصد این رشد، در فیسبوک بوده است. به همین دلیل، شرکت مِتا درصد بازطراحی اینستاگرام و صفحه خانگی فیسبوک برآمده تا ویدئو های کوتاه به شکل بهتری در این پلت فرم ها گنجانده شوند. تبدیل همه پستهای ویدیویی به ریلز، به این شرکت امکان می دهد محتوای بیشتری برای انتشار داشته باشد و به مفهوم افزایش تماشای ویدیو در این پلت فرم و درآمدهای تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، همه قابلیتهای آزمایشی به شکل گسترده عرضه نمی شوند و باید دید آیا قابلیت اخیر از مرحله آزمایشی عبور خواهدنمود یا خیر.
منبع: bartariha.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد تبدیل آزمایشی پست های ویدیویی اینستاگرام به ریلز